Van de opbrengsten van deze wijn, vis & oesteractie komt €5, per fles en €10,- per visschotel ten goede aan ‘De Handiboat in Groningen.

Wanneer je de wijn besteld en betaald hebt, kun je deze op zaterdag 8 mei tussen 10.00 en 16.00 uur bij De Roemer ophalen.

Je kunt er ook voor kiezen om, wanneer je binnen een straal van 20 km vanaf De Roemer woont, voor een symbolisch bedrag van €5,95 de wijn bij je thuis te laten bezorgen. Deze wordt dan op 7 of 8 mei bezorgd door een Rotarian. De gehele bezorgkosten komen uiteraard ten goede aan De Handiboat.

Voor de vis en oesters geldt: op zaterdag 8 mei tussen 10.00 en 16.00 uur kun je je bestelling ophalen op de Vismarkt in Groningen bij Poseidon (ongeveer tegenover de Korenbeurs) waar Rotarians je de bestelde vis vanuit de marktkraam zullen overhandigen!

Als u een bedrag aan dit goede doel wilt doneren zonder te bestellen, dan, kunt u een hier bedrag kiezen of een eigen bedrag aangeven..

Amount

Showing all 5 results

Oesters FINE DE CLAIRE

FINE DE CLAIRE Oesters 6 stuks

Deze oesters waren al in trek onder Franse gastronomen in de 17e eeuw. De Fine de Claire is een bekende Franse oester die zijn laatste ‘affinage’ heeft doorgebracht in de claires. Deze claires, die in open verbinding met de zee staan, zijn afsluitbare ondiepe bassins die in het verleden vooral werden gebruikt voor zoutwinning. Door de affinage in deze claires zijn de oesters sterker en iets zoeter van smaak. De Fines de Claires liggen een tot drie maanden met een maximale dichtheid van 20 oesters per vierkante meter in de claire en hebben een vleespercentage tussen de 6,5 en 10,5%. Deze oester smaakt natuurlijk voortreffelijk i.c.m. een glas Crémant de Bourgogne!

Visschotel van Poseidon

22,5032,50

HEERLIJKE VISGERECHTEN VOOR 2 OF 4 PERSONEN VANAF POSEIDON

Met heerlijke huisgerookte zalm, gerookte paling, makreel, koudgerookte zalm en Hollandse garnalen. Wat een plezier!

Je kunt een lekker vers stokbrood of toast toevoegen om het helemaal af te maken. Een goed glas wijn erbij en Moederdag is compleet.

Out of stock

Domaine des Deux Roches (Bestellen per fles of per doos)

15,0090,00

Kleur, Geur en Smaak

Helder gele kleur. Bescheiden maar wel rijpe neus. Wit fruit (perzik). Abrikoos. Honing. Licht floraal parfum met iets van acacia. Smaak in de mond is lekker zacht en rond. Toegankelijke stijl. Goede vulling en rondheid. Soepele en levendige wijn met een perfect uitgebalanceerde smaak. Niet complex, wel lekker. Type bistro-wijn!